Wdrażanie SQAS

Wdrożenie SQAS w Twojej firmie

Pod skrótem SQAS kryje się angielska nazwa Safety & Quality Assessment for Sustainability, co można przetłumaczyć jako: ocena bezpieczeństwa i jakości dla zrównoważonego rozwoju. Jest to system wprowadzony w latach 90. XX wieku przez Europejską Izbę Przemysłu Chemicznego (CEFIC). Ma on za zadanie umożliwiać niezależną i jednolitą ocenę standardów jakości i bezpieczeństwa u podwykonawców związanych z branżą chemiczną. Jeśli Twoja firma jest zainteresowana procesem, jakim jest wdrażanie SQAS, specjalistyczną pomoc w tym zakresie uzyskasz od ekspertów z Przedsiębiorstwa Konsultingowego AGM.

Proces wdrożenia SQAS

Proces wdrożenia SQAS jest dedykowany dla firm zajmujących się dystrybucją i transportem w szeroko pojętej dziedzinie przemysłu chemicznego. Aby rozpocząć ubieganie się o weryfikację, należy złożyć odpowiedni wniosek na stronie internetowej SQAS. W kolejnym kroku należy wypełnić wymagane kwestionariusze, a także umożliwić przeprowadzenie audytu przez uprawnione do tego podmioty. Co istotne, ocena SQAS nie prowadzi do uzyskania żadnego certyfikatu. Audytowana firma otrzymuje szczegółowy raport, który trafia do bazy danych, z której korzystać mogą również podmioty będące potencjalnymi stronami współpracy dla przedsiębiorstwa. Wyniki publikowane są przez 3 lata, po czym należy odnowić ocenę.

Jeśli zdecydujesz się na wdrażanie SQAS wspólnie z Przedsiębiorstwem Konsultingowym AGM, nasi eksperci ocenią stopień przygotowania Twojej firmy do audytu właściwego, a także określą, w jakich obszarach należy dokonać poprawek. Jesteśmy również do dyspozycji przedsiębiorców, którzy są zainteresowani uzyskaniem innych certyfikatów i dostosowaniem się do innego rodzaju norm. Wśród naszych usług znaleźć można m.in. wdrożenie ISO 9001, czy wdrażanie ISO 14001.

Korzyści z wdrożenia SQAS

Choć wdrożenie SQAS nie jest automatyczną, stuprocentową gwarancją jakości oferowanych usług, warto zdecydować się na ten krok. Informacja o obecności w bazie danych jest dla przedsiębiorstw z branży chemicznej sygnałem, że dany podmiot stara się spełniać najwyższe standardy dotyczące bezpieczeństwa – zarówno pracowników, jak i środowiska naturalnego. Istotne jest również to, że ocena przeprowadzana jest przez niezależnych ekspertów, gwarantujących rzetelne, sprawdzone informacje. W praktyce dostosowanie się do określonych standardów zmniejsza również ryzyko wypadków podczas kontaktu z substancjami chemicznymi w pracy. Korzyści z wdrożenia SQAS dotyczą też wizerunku danej firmy – staje się ona rzetelniejszym i bardziej wiarygodnym partnerem w oczach potencjalnych klientów i współpracowników.

Formularz kontaktowy

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Grzegorz Kłunduk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Grzegorz Kłunduk (42-674 Zbrosławice, ul. Morcinka 14), zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6481984667, REGON: 276415939 oraz Przedsiębiorstwo Konsultingowe AGM Sp. z o.o. NIP: 6482798837, REGON: 385848588, KRS: 0000835694.
    Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Handlowa 2 lub drogą e-mailową pod adresem: agm@agm-konsulting.pl

    Skontaktuj się z nami

    Agnieszka Kięczkowska

    Specjalista ds. marketingu